12 feb. 2009

Sonos


Har du någonsin drömt om en musiklösning och tänkt något i stil med: ”Jag vill kunna spela musik från olika källor överallt i huset samtidigt. Det ska vara med den volym jag känner för och jag ska kunna styra alltsammans med samma fjärrkontroll oavsett var i huset jag befinner mig. Det ska låta riktig Hi-Fi om det – och sen får det gärna vara trådlöst…!”

Med det revolutionerande Sonos-systemet kan du sluta drömma och köra igång imorgon. Sonos är det mest enastående trådlösa multiroom-streaming-media-custom-install-system som både vi och du någonsin har skådat. Det klarar alla uppgifter enkelt och elegant, tar knappt någon plats, kan installeras på ett ögonblick och kostar bara en bråkdel av vad du skulle få betala för en traditionell installation med samma funktionalitet. Och om du ska flytta packar du raskt ner hela systemet i en låda och installerar det i ditt nya hem

Pris 9995:-

Inga kommentarer: