8 maj 2013


Experterna: HTC One bättre än...

Den hajpade Samsung Galaxy S4 finns nu ute till försäljningen.
Men lever den upp till förväntningarna?
Inte enligt experterna.
De allra flesta tycker att HTC One är bättre.

Efter en lång väntan finns Samsung Galaxy S4 ute på marknaden.
Den har fått övervägande bra recensioner, men jämfört med HTC One står den sig slätt. Det tycker i alla fall samtliga experter som pocketnow.com låtit jämföra de båda telefonerna. Åtta personer fick jämföra de båda, och alla åtta valde HTC One.
”Om Samsung Galaxy S4 och HTC One var de enda två telefonerna som fanns tillgängliga på jorden skulle jag definitivt välja HTC One” skriver Adam Lein.
Utvecklas för lite
Anton D Nagy stör sig mest på den bristande utvecklingen av telefonens design:
”Visserligen är kameran kanske bättre på vissa sätt än den som finns i HTC One, men Samsung brydde sig inte om att göra några större förändringar i sin design” skriver han, och fortsätter:
”Det är nödvändigtvis inte en dålig sak, men är en väldigt avgörande sak för mig eftersom jag har sett i stort sett samma saker på alla Samsung-telefoner sedan Galaxy SIII”.
Brandon Miniman är helt övertygad:
”Jag säger det till alla: HTC One är den bästa smartphone som jag har använt, och jag har använt dem alla.”

Inga kommentarer: